Ostravským přestupním (ne)terminálem na Náměstí Republiky s přilehlým Ústředním autobusovým nádražím projdou denně stovky lidí. Bohužel toto místo už není v nejlepší vizuální kondici i užitné funkci, a tak se nejen běžný kolemjdoucí začal zamýšlet nad plánem rekonstrukce tohoto prostoru. Podařilo se nám získat aktuální studii, a rádi bychom vás s ní seznámili.
Dominantou má být dvoupruhový kruhový objezd s úrovňovým křížením tramvají, silniční dopravy a chodců. Pohodlnější přestupování má cestujícím zajistit snížení počtu nástupišť na tramvajovém tělese a vznik blokové smyčky trolejbusů s konečnou před vstupem do městské nemocnice, úprava zastřešení terminálu ÚAN a vznik podzemního parkoviště.




Nárůst registrací nových CNG vozidel byl největší v historii - téměř 100 procent