Soutěž na dodání nových parciálních trolejbusů do Ostravy zná po několikaměsíčních průtazích konečně svého vítěze. Stala se jím společnost Ganz – Skoda Electric. Ta porazila další tři účastníky výběrového řízení, kterými byly společnosti SOR Libchavy, Trams for Envi s ukrajinským výrobcem Bohdan a Škoda Electric (bývalá Ekova Electric). Vítěz tak dodá do Ostravy celkem 12 parciálních trolejbusů Škoda 36 Tr s karoserií tureckého výrobce Temsa, s opcí na dalších šest vozů. Jeden vůz vyjde Dopravní podnik Ostrava (dále jen DPO) na 11,27 milionu korun, což je 20% pokles oproti předpokládané hodnotě zakázky.
Vítězná společnost sice podala až v pořadí druhou nejnižší nabídkovou cenu, nicméně v součtu s náklady na údržbu, které měly váhu 20 %, se její nabídka propracovala na první místo. To se nelíbilo společnosti SOR, jejíž nabídková cena byla nejnižší, a obrátila se se stížností na výsledek soutěže na Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS). Ten však nakonec rozhodl, že DPO při výběru vítěze vypsané zakázky postupoval v souladu se zákonem i se zadanou dokumentací.