Po delší době vám, milí čtenáři, přinášíme opět pohled na to nejdůležitější, co se v uplynulých měsících událo na ostravských kolejích. V minulém ohlédnutí z poloviny letních prázdnin 2013 bylo zmíněno vyřazení vozů T3G ev. č. 1022, 1032, 1034 a vozu K2G ev. č. 809, přičemž jeho kolega s č. 808 jej měl zanedlouho následovat také.
Co se od této doby za dobu 13 měsíců událo?
Jak bylo avizováno, v říjnu 2013 dosloužil vůz K2G ev. č. 808, jakožto poslední vůz s původními laminátovými sedačkami.
Již neexistující tramvaj ČKD K2G (ev. č. 808).





CZECHBUS je interaktivním, specializovaným B2B veletrhem se zaměřením na problematiku české a středoevropské evropské silniční hromadné dopravy. Cílem je mj. zvýšit prodej nových autobusů v České republice a podpořit exportní politiku státu.
Počátky ostravské městské hromadné dopravy sahají do léta 1894, konkrétně do 18. srpna, kdy poprvé vyjela parní tramvaj od nádraží v Přívoze přes Moravskou Ostravu do Vítkovic. Na letošní rok tak připadlo kulaté výročí, jehož oslavy vyvrcholily v sobotu 13. září 2014 dnem otevřených dveří, během něhož ostravský Dopravní podnik otevřel široké veřejnosti jindy nepřístupné prostory Ústředních dílen v Martinově a brány vozovny tramvají a autobusových garáží v Porubě.