Dlouho plánovaná rekonstrukce autobusového nádraží v Havířově se stala skutečností. Stavební práce započaly v úterý 29. července 2014, kdy se celé staveniště oplotilo a byl stržen přístřešek nad 1. a 2. stanovištěm autobusů. Ve středu 30. července 2014 započali stavbaři demolici odjezdové haly tzv. rotundy. Rotunda byla vybudována v roce 1969 jako jedna z mnoha havířovských staveb v bruselském architektonickém stylu. K zemi půjde rovněž budova cestovní kanceláře ČSAD a přilehlé prodejní stánky. Všechny demoliční práce by měly být hotovy do poloviny srpna 2014.
Pohled na autobusové nádraží před demolicí
Demolice rotundy na autobusovém nádraží v Havířově




1. ledna 2015 byla v Mostě nasazena do provozu druhá částečně nízkopodlažní tramvaj Vario LF+ (ev. č. 315). Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova a.s. má nyní k dispozici celkem čtyři nízkopodlažní tramvaje – dva kusy Škoda–Inekon LTM 10.08 (Astra) ev. č. 201 a 202 a druhou polovinu tvoří Varia LF+ ev. č. 314 a 315. Tramvaj byla zakoupena díky podpoře Integrovaného plánu rozvoje města – Doprava, který je jeden z dílčích projektů podporovaných Evropským fondem pro regionální rozvoj prostřednictvím Regionálního operačního programu Severozápad. Díky operačního programu Severozápad byly realizovány také projekty „Rekonstrukce zastávek“ a „Rekonstrukce tramvajového křížení a modernizace výhybek“, o kterých jsme vás již
Rok 2014 se již vytratil ze dveří a proto by bylo vhodné provést předběžnou rekapitulaci uplynulého období (konečnou rekapitulaci provedou ekonomové a následně auditor až v delším časovém horizontu). Jako již tradičně začneme „plánovanou údržbou“ kolejových vozidel pro DPO. Celkem bylo v uplynulém období provedeno na vozidlech DPO celkem 16 velkých a 77 středních prohlídek. Věříme, že spolupráce EE a DPO v oblasti údržby, oprav a rekonstrukcí vozidel bude i nadále na velmi dobré úrovni.