V polovině prosince minulého roku byla dokončena dodávka 25 nových trolejbusů do zlínského dopravního podniku. Všechny trolejbusy byly vyrobeny ve výrobním závodě Škoda Electric Plzeň, konkrétně šlo o vozy s karoserií Solaris a Citelis.
Trolejbus Škoda 24 Tr Citelis 1B (ev. č. 216).
Dopravní společnost Zlín - Otrokovice (DSZO) získala na tyto vozy 75% dotaci z evropských fondů v rámci Regionálního operačního programu Střední Morava. Ředitel DSZO Josef Kocháň uvedl “Díky tomuto velkému projektu dotovanému v rámci ROP nyní jezdí na našich linkách 25 nových trolejbusů, což je téměř polovina trolejbusového vozového parku. Z evropských fondů bylo uhrazeno 75 procent pořizovacích nákladů. Tak rozsáhlou obnovu vozového parku během dvou let bychom si bez podpory ROP nemohli dovolit. Snažili jsme se maximálně využít příležitosti, která zde existovala a která se možná v takové podobě a v takovém rozsahu už nebude opakovat”.





O víkendu 6. a 7. června 2015 si hlavní město připomnělo devadesátileté výročí zahájení provozu autobusů.
Dne 6. června 2015 se uskutečnil den otevřených dveří ve vozovně v Opavě-Kylešovicích. Historie MDPO začala jízdou první tramvaje, která vyjela do opavských ulic 4. prosince 1905. Tehdy to byla tramvaj číslo 7 a právě tento vůz byl zároveň poslední tramvají, která ukončila provoz dne 22.4. 1956. Od roku 1952 k Opavě patří nerozlučně trolejbusy, které i dnes tvoří páteř opavské MHD a společně s autobusy zajišťuji dopravu dodnes.