Po zakoupení 105 nových CNG autobusů Solaris Urbino 12 CNG a 18 CNG na podzim v roce 2015 byla pro potřeby plnění těchto autobusů postavena nová plnící stanice CNG v areálu Ústředních dílen v Ostravě-Martinově. Autobusy byly rozděleny na obě provozovny, tedy garáže Poruba a garáže Hranečník. Ovšem plnění autobusů z provozovny Hranečník bylo a stále je trnem v oku. Autobusy najíždí zbytečně mnoho režijních kilometrů přes celé město, a proto se hned uvažovalo o výstavbě další plnící stanice CNG. Ve Věstníku veřejných zakázek se na profilu zadavatele Dopravní podnik Ostrava a.s.objevila v průběhu měsíce května 2018 zakázka s názvem ‚‚Plnící stanice CNG autobusy Hranečník“.

Pohled na přední nádvoří autobusových garáží Hranečník a probíhající výstavbu plnící stanice CNG.




Autobusy značky Ikarus se objevují v polském městě Bielsko-Biała od roku 1958 – nejprve pod podnikem Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne, potom Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne a nakonec dnešní podnik Miejski Zakład Komunikacyjny.
V sobotu 15. září 2018 proběhl v Dopravním podniku města Žiliny s.r.o. (dále jen DPMŽ) tradiční den otevřených dveří. Letos se jednalo již o osmý ročník a nesl se v duchu významného jubilea 25. výročí založení DPMŽ (1993-2018). Do areálu vozovny, kde se akce konala, svážely návštěvníky z různých částí města na speciální lince tři historické autobusy – Škoda 706 RTO LUX, Karosa ŠL 11 a Karosa ŠD 11. Z důvodu většího zájmu lidí byly vypraveny také posilové spoje v podobě kloubového autobus Irisbus Citelis 18 M (ev. č. 117)..jpg)
Konference Elektrické autobusy pro město, pořádaná konzultační firmou Ing. Jakub Slavík, MBA – Consulting Services pod záštitou Sdružení dopravních podniků ČR, se již od svého prvního běhu v říjnu 2013 vyprofilovala jako zcela ojedinělá prezentační a vzdělávací akce i jako místo vzájemné výměny aktuálních zkušeností mezi profesionály z elektrické osobní dopravy. Díky svému zaměření na konkrétní téma, konkrétní prezentující a konkrétní publikum se tato konference stala prostředkem přímé komunikace mezi výrobci elektrobusů a trolejbusů (včetně jejich komponent a infrastruktury) a jejich provozovateli a uživateli. V neposlední řadě zde hrají důležitou roli i zástupci institucí, které rozhodují o financování této dopravy nebo mají v tomto ohledu aktuální a spolehlivé informace.