Přestože Dopravní podnik města Brna (dále jen DPMB) je ve ztrátě díky výraznému poklesu tržeb z důvodusituace s nákazou Covid-19, vyhověl obyvatelům města Brna a po dohodě se Statutárním městem Brnem nijak výrazně neomezil provoz linek MHD od 1. září 2020 Týká se to jak tras, tak intervalů. Omezit se musela pouze přibližně 3% výkonů, což je minimální zásah do provozu. DPMB přistoupil k omezení na takových linkách a spojích, aby to ovlivnilo co nejmenší počet cestujících nebo tam, kde spoje nejsou plně vytížené. Od 1. září se znovu začalo na linkách jezdit podle běžných jízdních řádů pro pracovní dny, a to po půl roce.
U tramvajových linek je jedinou největší změnou zrušení jednotného intervalu v době od 6 do 18h., kdy se jezdilo po 5, resp. 10minutách. Nově se, jako u ostatních trakcí, i u tramvajových linek zavedl prodloužený interval v dopoledním sedle (9.30-13.30h.). Linky co jezdily po 5min. jezdí po 6-7min., linky co jezdily po 10min. jezdí po 8-12min. nebo 20min. - vždy dvě linky ve vzájemném prokladu. Zrušilo se také nedělní podvečerní posílení linek č. 1 a 8 v akademickém školním roce.
Naopak pozitivní zprávou je, že do ulic města vyjela nedávno již šestá nová tramvaj EVO2 ev. č. 1827. Na lince č. 4 tak vzniklo od 1. září v pracovní dny 5 a v nepracovní dny 4 nových kurzů pro jejich provoz, jezdí navíc převážně na kurzech s dlouhým výkonem. Jak ukazuje fotografie níže ze dne 30. srpna (vozy ev. č. 1823 až 1825), dříve byly pouze tři kurzy pro tramvaje EVO2 a v pořadí prakticky po sobě. Proto bylo možné zachytit míjení tramvají tohoto typu ve smyčce Obřany Babická.

Tramvaj EVO2 ev. č. 1824 ve smyčce Obřany Babická.