Tyto stránky provozuje občanské sdružení MHD ŽIVĚ.cz a jsou věnovány našemu kamarádovi Danielu Kunzovi (1992 - 2014), spoluzakladateli sdružení.

Atlas vozidel

VDL Bova Magiq

VDL Bova Magiq      VDL Bova Magiq
 

-          VDL Bova Magiq je model dálkového autokaru vyráběného od roku 2005.

-          Tento autobus je navrhnut pro výrobu v délkách od 13,1 do 14,8m

-          V roce 2006 byla představena nová verze tohoto typu, která se od té staré liší především novým moderním
           designem a vylepšenou světelnou jednotkou. Změny se dotkly i interiéru. Například řidič oproti staršímu typu
           dostal na stanovišti o 15 cm více místa.

-          Současně vyráběnou verzi autobusu VDL Bova Maqiq pohání nový motor DAF MX s emisní normou EURO 4.
           Jde o šestiválcový přeplňovaný třináctilitrový motor s mezichladičem nasávaného vzduchu a vodním
           chlazením. U tohoto motoru se dosáhlo velkého pokroku. Jednak se oproti starému motoru s emisní
           normou EURO 3 snížily emise a dále také klesla spotřeba paliva. Výkon se pak zvýšil na neuvěřitelných
           460HP (u třínápravových verzí).

-          Převodovka je šestistupňová sekvenční převodovka s možností přepnutí na plně automatickou, která pochází
            z výroby firmy ZF. Tatáž firma poskytla i nápravy.

-          Maximální rychlost udává výrobce 125 km/h.

-          Kapacita cestujících je 59 míst.

 

Testovaný vůz:

Tento luxusní autokar byl vyroben v roce 2008 a je vybaven GPS, klimatizací, chemickým WC, ABS, retardérem, kuchyňkou, dvěmi LCD obrazovkami s DVD a samozřejmě spací kabinou pro řidiče, která je umístěna za druhými dveřmi.

 

Patří cestovní agentuře České kormidlo s.r.o. se sídlem v Brně.

 

Motor

DAF MX

Výkon

353Kw (460HP)

Počet válců

6

Počet míst k sezení

59

Počet míst k stání

-

Objem válců (cm3)

13000

Emisní norma

EURO 4

Max. rychlost (km/h)

125

Délka (mm)

13900

Rok výroby

2008

Převodovka/počet převod. stupňů

ZF/6

 

 

Aktualizováno 31. 1. 2013 23:31

Jste zde: