Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) v neděli 15. října 2017 zahájíl zkušební provoz elektrobusu s dynamickým nabíjením SOR TNB12, a to po vyhotovení téměř kilometr dlouhého trolejového vedení v Prosecké ulici. Testování dynamicky nabíjeného vozidla probíhá mezi Palmovkou a Letňany. Současně druhé nově dodané vozidlo SOR NS12 zahájilo další etapu provozních zkoušek staticky nabíjených elektrobusů, a to na linkách č. 109 a 239. Zároveň si DPP připomene 45. výročí od ukončení provozu trolejbusů v Praze, jejichž provoz skončil k 16. říjnu 1972. Na místě tak byl k vidění i historický trolejbus Tatra T400/III ev. č. 431.

Zapůjčený trolejbus SOR TNB 12 ev. č. 9505 na ulici Prosecké.
DPP v rámci zkušebního provozu testuje elektrobusy již od roku 2010. Posledním otestovaným vozem se stal elektrobus SOR EBN 11, jenž najezdil v pravidelném provozu za dva roky přes 140 tisíc kilometrů, což z něj dělá jeden z nejúspěšnějších elektrobusových projektů i v rámci evropského měřítka. Testování provozu elektrobusů s dynamickým dobíjením však je pro DPP novinkou. Vozidlo pro dynamické nabíjení bude konstrukčně vycházet z principů parciálního (bateriového) trolejbusu, který je již standardně provozován v různých evropských, ale i v některých českých městech.