O víkendu 21. – 22. listopadu 2020 probíhalo naráz několik stavebních prací na tramvajových tratích v Brně. První probíhaly na tramvajové trati mezi zastávkami Celní a Krematorium. V sobotu byly ve směru do centra, v neděli ve směru z centra. Jednalo se o podbíjení kolejnic.
Druhé stavební práce se týkaly výměny kolejových objektů a výhybky v centru Brna poblíž vlakového nádraží v ulici Benešova.
Tramvajová linka č. 1 byla v úseku mezi zastávkami Moravské náměstí a Hlavní nádraží odkloněna přes historické jádro města – náměstí Svobody.
Linka č. 2 byla rozdělena na dvě samostatné větve. První zajišťovala spojení mezi Židenicemi Starou osadou a Malinovského náměstím. Ve druhé pak tramvaje jezdily z Modřic pouze na Hlavní nádraží, a dále pokračovaly jako linka č. 9 přes náměstí Svobody na Lesnou. Zajímavostí bylo nasazení tramvajových souprav Vario LF+Vario LF na její vybrané kurzy, což není v Brně úplně běžná záležitost.
Linka č. 4 jezdila v úseku Malinovského náměstí – Česká přímo ulicí Rooseveltovou, tedy bez závleku do historického jádra města.
Linka č. 5 jezdila na trase Štefánikova čtvrť – Celní a dále místo do Bohunic odklonem po tramvajové lince č. 2 do Modřic.
Linka č. 6 jezdila vždy v jednom směru (dle data) v úseku Krematorium – Česká odklonem po tramvajové lince č. 8 a přes náměstí Svobody.
Linka č. 9 jezdila na trase Lesná – Moravské náměstí, dále odklonem přes náměstí Svobody na Hlavní nádraží, tramvaje dále pokračovaly jako druhá větev linky č. 2 do Modřic.
Náhradní dopravu pro spojení Hlavního nádraží s Malinovského náměstím zajistila pravidelná autobusová linka č. 67.